Thankz 4 being my followers

Thursday, February 13, 2014

Aktiviti Masa Lapang


Hello guys!

Long time no see maaaa...

Kelu lidah untuk berbicara..

Kaku jari untuk menari atas keybord seperti dahulu kala..

Aicehcehcehhhhhhhh. ..

Hermmmm... I wanna share something wif u guys! ~random...random...random~

Aktiviti masa lapang ketika cuti sem.

Layan Detective Conan kat astro ceria...

Tabiat yang tak boleh ditinggalkan sejak zaman dulu kala lagi.

Aku bukan la peminat tegar sampai sanggup carik teddy bear conan >_<

Cuma kata orang, setakat ada full movies of detective conan jadi laaa..

Kalau bosan aku bukak conan, walaupun dah berpuluh kali aku tengok cite yang sama.

Sebab apa aku suka conan? Sebab dia comel + bijak + cerita tak berat sangat tapi agak menguji minda la.

Conan....conan....and....conan...dah lama tak layan naruto & bleach...kerja download men'download' pun dah lama dihentikan..

Kenapa? Mungkin kerana faktor usia? Hermmm mungkin.

K adios.






AN : Dunia...dunia juga...akhirat jangan lupa guys! >_<



2 263 Contengan Jalanan:

Anonymous said...

saya pon suka tgk conan..cite kartun yg membawa kita berfikir

An Najwa said...

yup betul tu...kdg2 kita tak terfikir cara dia solve case tu..