Thankz 4 being my followers

Wednesday, July 31, 2013

Random talk..


Satu pagi..

"Apa kau rasa bila dapat tau dia dah tunang"

"Ntah. Takde rasa kecewa pun cuma rasa sakit hati je. Sakit hati sebab dia tak pernah terus terang. Tapi rasa tu sekejap je."

"Eh kenapa? Bukan kau sayang kat dia ke?"

"Entah la. Mungkin berkat doa"

"Kau doa apa?"

"Ya Allah Ya Tuhanku, kalau dia bukan tercipta untukku janganlah Engkau biarkan kekecewaan menguasai diriku, jangan biarkan kekagumanku menjadi suka apalagi cinta. Jadikanlah kekagumanku seperti orang lain kagum padanya."

"Yup, mugkin berkat doa. Apa2 yang berlaku dalam hidup kita jangan sesekali kita hilangkan kebergantungan kita kepada-Nya."
"Macam tu jugak dalam kehidupan rumah tangga, ada pasang surutnya. Tapi besar mana pun masalah yang dihadapi, jangan cepat melatah, bila sorang jadi API sorang lagi kena jadi AIR."
"Istighfar banyak2 time berdepan dengan masalah tu"



AN : Pecutan 10 Ramadhan terakhir, semoga kita mendapat keredhaan daripadaNya.



0 263 Contengan Jalanan: