Thankz 4 being my followers

Monday, April 29, 2013

Salam PRU13..


Assalamualaikum w.b.t.

Bahang PRU kian terasa

Perang politik sudah bermula

Pesta bendera telah kunjung tiba

Kempen sudah sampai di kemuncaknya

Hanya menghitung hari untuk sampai ke penghujungnya...

Adakalanya terasa seronok nak menjelang pilihan raya, yela masing2 sibuk berkempen sakan..

tapi

Adakalanya terasa takut bila tengok perang politik yang makin menggila..

Aku memang minat politik...

Minat nak amik tahu apa yang berlaku kat sekitar aku

Tapi adakalanya hanya mampu menggeleng kepala

Bagi aku, setiap orang ada pegangan & pandangan masing2

Kalau kau pilih BN konpem la kau akan sokong gila2, bagi hujah segalanya untuk menangkan BN

Kalau kau pilih PAS, benda yang sama gak yang kau akan buat

Begitu jugak bila kau sokong DAP, PKR, MIC, MCA, ABIM, BEBAS, BERJASA, dll..

Tak salah nak sokong apa pun, tapi yang penting tak perlu saling kutuk mengutuk pihak lawan

Just stay with your stand!

Kemukakan hujah berdasarkan fakta..

Aku tak pandai nak berdebat sana sini..

Tapi aku hanya memerhati n buat perbandingan..

Baca daripada segala sumber yang ada

Paham

Nilai

Pilih

Keputusan di tangan ada..

Selamat mengundi semua!


Photo: JOM KENALI PEMIMPIN KITA DENGAN 6 CIRI INI!

Checklist untuk memilih.

Jangan lupa 5 MEI 2013~
SELAMAT MENGUNDI!


Salam PRU13..


AN : Time mengundi nanti dapat jumpa membe2 lama, adoi x sabau'y..


0 263 Contengan Jalanan: