Thankz 4 being my followers

Tuesday, January 15, 2013

Habis exam dah....


Assalammualaikum w.b.t.

Setelah sekian lama tak hupdate belog,, so hari ni baru ada kesempatan nak hupdate sebab dah abes exam n dah start cuti sem..

Alhamdulillah LEGA sangat2..

Aku rasa final kali ni agak gila sebab jadual macam gantung diri je..

Tapi dari segi pengurusan masa untuk study Alhamdulillah lebih teratur..

Final kali ni, baru aku kenal ape tu library..HAHA..mane tak'y..awal pagi dah keluar pergi library, malam time library nak tutup baru la balik..

Lagi satu aku baru tau ape erti study kat bilik jawapan'y tidur...HAHA

So nak taknak kene kentalkan jiwa keluar dari bilik n study kat library..

Lagi satu baru rasa nikmat solat berjemaah. Before ni memang jarang turun surau, kalau turun pun sebab ada kuliah + ceramah. Kalau tak memang tak nampak bayang jejak kat surau tu. Tapi kali ni, kalau ada kesempatan masa aku n membe2 aku turun surau. Kusyuk dia lain macam, tak macam solat kat bilik.

Pape pun aku nak ucapkan selamat study kepada mereka2 yang belum habis paper, diharap bersabar n semoga diberi kekuatan untuk mengulang kaji pelajaran. Semoga dapat jawap exam dengan tenang. Amin.

Doa untuk aku n kawan2 aku, semoga keputusan exam kali ni lebih cemerlang daripada sebelum ni, n semoga kami lulus dengan cemerlang bagi semua paper yang kami amek sem ni. Amin.

Salam.


AN : Baru aku sedar..



2 263 Contengan Jalanan:

Razil Tahir said...

study library best la...
tengok orang lain study rasa macam tercabar dan dapat maintain study mood.
aah.. kalau kat bilik memang tido, takpun abez tengok movie kat katil.. hahahaha

An Najwa said...

yeah betul3x..
kalo result kali ni ada peningkatan makne'y mmg berkesan la cara study kt library tu..
bilik mmg tempat tido bkn tmpt belajar time final...haha