Thankz 4 being my followers

Wednesday, January 25, 2012

Selamat Bercuti!!


Assalamualaikum pembuka bicara.

Hye3 lama tak bertemu! Ada rindu bertandang di hati. CEHCEHCEH! HAHA

Yo, dengan ini secara rasminya beta ingin megisytiharkan kepada seluruh rakyat jelata bahawa 'beta sedang ber'cuti' semester'. Yeah! Kita enjoy!.

Alhamdulillah lega. Hilang sekejap penderitaan fizikal n mental yang aku alami selama sebulan ni. 'Ceh ayat! HAHA*

Dikesempatan ni aku nak ucapkan :

SELAMAT BERCUTI KEPADA SEMUA YANG SEDANG BERCUTI

ISILAH MASA CUTI ANDA DENGAN BENDA YANG BERMANFAAT

Ehem2, untuk cuti kali ni, aku tak berhasrat nak cari kerja macam cuti2 yang lepas. Sebab akak aku nak kawin, so secara tak langsung khidmat aku teramat2 diperlukan. 'Ceh! HAHA*.

So maknanya cuti ni aku dapat spend masa duduk kat rumah untuk rehat + men game + online secukupnya.

InsyaAllah jika ada kesempatan masa belog ni akan di'update' dan takkan sunyi seperti sebelum ni.

K all semoga kita bertemu kembali. Daaa. Salam.

Have a nice day! ')

AN : Still waiting.. ^_^


0 263 Contengan Jalanan: