Thankz 4 being my followers

Wednesday, January 25, 2012

Entry Tanpa Tujuan Tapi Ada Tajuk


Assalamualaikum w.b.t.

Walaupun cuti semester baru berlangsung selama lima hari tapi aku terasa nak balik kampus semula. 

Kat kampus macam2 aku boleh wat, even kadang2 terasa tension nak mati menanggung bebanan assignment, test, quiz n presentation. Tapi aku lebih selesa dok kat kampus.

Duduk kat uma pun bukan leh wat ape. Setiap hari rutin yang sama, bangun tidur, sarapan, kemas rumah, masak, tengok tv, online n tidur. Nak bual pun taktau nak bual gn sape, hari2 duduk kat rumah sorang2. Adoiii bosan'y idoppp. 

Kalaulah umi ada lagi, mesti best. Dapat dengar suara dia yang serak2 basah, dapat dengar dia bebel, dapat dengar dia gelak, dapat kongsi masalah dengan dia, dapat dengar nasihat dari dia. Takde lah sunyi macam ni. 

Everyday aku cakap benda yang sama. Kalau umi ada lagi. Dah2 la tu najwa, biarlah umi aman kat sana.

Hmm. Nak kuar dengan member2 masing2 dah ada life sendiri. Malas nak kacau.

Nak keluar sorang tak tau mana arah nak tuju.

Adoii ni la penangan orang yang kebosanan tahap gaban. Cakap pun tah pape.

K la korang, daripada aku terus menaip tah pape, baik aku off dulu. Kbaii.

Salam.


AN : Menghitung hari nak balik kampus, tapi nanti dah balik kampus menghitung hari tok balik rumah lak. Dunia2.


0 263 Contengan Jalanan: