Thankz 4 being my followers

Thursday, November 10, 2011

Salam Aidiladha & Selamat Bertunang


Assalamualaikum pembuka bicara.

Dikesempatan ni aku nak ucapkan "Selamat Hari Raya Aidildaha" kepada seluruh umat Islam di dunia ni. Semoga raya kali ni memberikan seribu pengertian tentang pengorbanan dalam kehidupan kita. Amin. *Maaf lambat update sebab kesibukkan mengatasi segalanya*.

Tahun ni raya haji jatuh pada 6 November 2011 bersamaan dengan 10 Zulhijjah 1432h. Tarikh yang sama yang aku abang aku pilih untuk melangsungkan pertunangan *amik berkat katanya*. 






*kenapa aku terasa ayat aku sungguh skema ye?*

Ok ok back to da normal situations. Ha tu dia, abang aku dah tunang lah, macam tak caya lak! Ingat lagi dulu masa kecik2 main masak2, kawen2, sorok2, panjat pokok, terjun sungai n mandi paya sama2, tup2 dah tunang la die, pasni dah kawen lak. Hmm sekejap sungguh masa berlalu kan kan kan *sobs sobs sobs...sedih*.

Anyway, aku nak ucapkan tahniah kat abang aku iaitu Abang Omar dengan pasangannya Siti Farizan a.k.a Ct/Amoi kerana telah melangsungkan ikatan pertunangan pada tarikh tersebut. Alhamdulillah segala urusan berjalan dengan lancar.

Cuma ingat kata tok imam tu : Ikatan pertunangan bukanlah lesen untuk kita buat apa yang kita suka dengan pasangan kita. Jaga maruah dan jaga agama.

Pape pun hepi tengok abang dah tunang, muka berseri2 macam nak kawin lak *tetiba aku terasa nak tunang jugak. hamboih gatai! haha*.


K jom kita p usha gambar lak..

5

4

3

2

1
.
.
.
tadaaaaaaa.....

















  



  



  
  


  















Habis dah, ni semua gambar sepanjang majlis pertunangan dan pagi raya haji *tapi aku tak masukkan semua la*.

Video pun ada tapi tak boleh nak upload, taktau la nape. Hepi sokmo larrrr...

Ehem. Korang2, pasni aku akan menyepikan diri seketika dari dunia blog ni.

So jari disusun memohon ampun dan maaf andai kata sepanjang dua tahun aku menceburi dunia blog ni aku ada terlanjur kata dan tersilap bicara ketika berblogging.

Hope korang enjoy baca belog aku ni. C yaw!

Salam.


AN : Keluarga tu pendorong semangat dalam kehidupan setiap insan.


5 263 Contengan Jalanan:

farot said...

k.wa bzy eaa....?? smpy nk mnyepi bagai...

abg akk da...akk bile lg??? huhu

puteri farah said...

yeay. abg omar dah tunang. selamat bertunang ! kak wa bila lagi ? hehehkkk.

An Najwa said...

farot :
yup dear bz sikit
akk?lama g lorhhh...haha

farah :
tq2 ~mcm akk je yg tunang kan...hahaha~
akk?esk kalau tak ujan....kakakakakaka

mix of life and love said...

thnia omar..huhu... yunk add aq t.. mixoflifeandlove.blogspot.com

An Najwa said...

beb...dah...ak ingat sape la td, ko ghupe'y..