Thankz 4 being my followers

Tuesday, October 4, 2011

3 Oktober 2011


Assalamualaikum w.b.t.

Dikesempatan ni aku nak ucapkan : 

Selamat Hari Lahir 

kepada 

diri aku sendiri

yang ke'sobelas' tahun....keh3x

pada 03/10/2011 *sebab tu aku suka nombor tiga*

Semoga hari2 mendatang lebih mematangkan kehidupan aku serta diberkati Allah S.W.T kehidupan di dunia dan di akhirat.

Anyway, aku nak ucapkan berbanyak2 terima kasih kepada mereka2 yang wish besday aku tak kiralah melalui laman muka buku ataupun melalui alat tekomunikasi yang lain seperti handphone dan surat..

Tak lupa juga terima kasih ni aku ucapkan kepada roommate2 tersayang kerana telah sama2 meraikan hari lahir aku kali ni.

Terharu beb! Sobs sobs dan sobs! HEHE

*Aku terasa ucapan aku ni macam ayat dalam surat cinta laks! HAHA!*

Anyway, thanks a lot!

Sayangs korang lah! =)




K salam.


AN : Hey! You make me smile! *wink2* =)


4 263 Contengan Jalanan:

fara aieda said...

slamat ari tue kak wawa......03/10

slamat ari mude utk org 04/10..heheheh

An Najwa said...

hahaha....mane leh ngelattt...akk mude g la baru sebelas taon....keh3

anyway thanks tau! n selamat ary tumbesaran utk kamu gn kembo kamu....he~~

cx's said...

wah. bestnye ade org blunje die .. ape2 pon. hepi belated bufday wa. :)

An Najwa said...

thank cx! sy suka baca belog awk! ^_^