Thankz 4 being my followers

Sunday, September 18, 2011

Seminggu sudah..


Assalamualaikum w.b.t.

Setelah seminggu aku menjejakkan kaki di bumi Melaka, baru hari ni aku dapat meluangkan masa untuk meng'update' blog terchenta ni.

Hmm. Seminggu berlalu, macam2 perkara yang berlaku. Minggu pertama aku dah melaburkan duit kat segala pasaraya yang ada, minggu pertama aku dah buat orang sakit hati dengan aku, dan minggu pertama juga aku dah habiskan masa dengan pusing satu Melaka. Errr. *sakarstik*

Sem ni merupakan sem yang agak mencabar sebab aku kena tempuh 20 jam kredit *sikit je, kecoh la Najwa ni*.  Ini bukan sikit ye kawan2 tapi banyak sebab sem lepas aku kene tempuh 17 jam kredit aje. So sem lepas memang sem bersenang lenang. Tapi sem depan dan yang akan datang 23 jam kredit. Amek kau! Ish.

So sekarang aku masih berada dalam keadaan terkejut + terkujat n ter ter ter pape lagi lah dengan penambahan jam kredit ni n agak kalang kabut untuk berkejaran ke kelas. Al-maklum lah kelas kat tingkat 13 & 14 so terpaksa beratur menunggu lif yang selalu stuck tu, kalau terlambat, kena naik tangga la jawabnya. So the result is, kurus aku dibuatnya. HAHA!

Ehem. Keadaan rumah sewa pun ok aje. Walaupun pada awalnya ramai sangat komplen pasal apartment yang aku duduk ni, tapi aku rasa masalah2 yang timbul tu tak jadi masalah besar pun sampai perlu digembar gemburkan kat satu dunia. Cuma cara kita menghadapi masalah tu yang berbeza. Masing2 dah besar kan, so dah boleh fikir cara penyelesaian bagi setiap masalah yang berlaku. Untunglah dapat tempat tinggal, daripada duduk kat kawasan luar yang ada 1001 bahaya tu, so baik tinggal kat apartment ni je, kurang sikit bahayanya *errr...teremo laks!HEHE*.

Minggu ni kelas belum sibuk lagi, baru minggu first la katekan, so lecturer just bagi sesi perkenalan, rules n regulations semasa dikelas. Biasalah tu. So waktu2 lapang aku menghabiskan duit dengan pusing satu Melaka. Errr. Melaka Melaka Melaka. Bandar yang sesak.

Hmm. Aku rasa tu je yang aku nak coretkan hari ni, jumpa lagi pada masa2 akan datang. Kbai.

Salam.


AN : To all have a nice day. =)


2 263 Contengan Jalanan:

reza al-razi said...

minggu2 awal kuliah mmg membosankan...

An Najwa said...

reza : tau takpe..tp minggu ni dah start bz, assignment da mula ada dh.. :)
selamat study :)