Thankz 4 being my followers

Thursday, August 25, 2011

Boleh Mintak Tolong?


Assalamualaikum pembuka bicara.

Ermmm.. Kali ni aku nak minta jasa baik korang untuk share info tentang tempat belajar.

Macam ni ceritanya, ada seorang sahabat ingin melanjutkan pelajarannya dalam bidang SYARIAH di IPTA/IPTS yang ada kat Malaysia ni.

Dia berkelulusan Sijil Tinggi Agama Malaysia (STAM).

So setelah puas aku guna khidmat pokcik google untuk mendapatkan maklumat. Agak tidak tercapai hasratku untuk mendapatkan informasi penuh tentang IPTA/IPTS yang ada (selain UIA).

So kalau korang ada pape info boleh tolong share sama aku ye.

Kalau boleh share la pasal kelulusan yang diperlukan, bayaran yang dikenakan, cara nak apply n yang seangkatan dengannyalah (kalau kasik link terus ke IPTA/IPTS yang ada lagi bagus)

Terima kasih diucapkan kepada korang2 yang sudi membantu.

Salam.


AN : Kenapa aku terasa ayat aku begitu skema ye?ermmm mungkin disebabkan mood berblogging aku semakin hari semakin berkurangan.....hmmmmmmm...


0 263 Contengan Jalanan: