Thankz 4 being my followers

Saturday, August 13, 2011

Aku Ada Satu Soalan...


Assalamualaikum pembuka bicara..

Hye kamu2x..... Tak tidoq lagi ka? Aku tengok ramai tol yang ping blog kat page blogger mukabuku time2 camni.. Korang musti tengah tunggu saat2 nak sahur kan.. Pape pun selamat bersahur ye..

Erm.. Sebenarnya aku nak tanya korang satu soalan ni..

Boleh tak kita tukar email yang kita dah daftarkan untuk facebook & blogspot kepada URL email yang baru??


Aku terasa serabut pale otak bila cek email..

Mana taknya notification dari facebook + blogspot + personal email telah bercampur menjadi satu.

Pening wooo nak cek satu2, aku rasa email aku tu boleh bertukar jadi gulai dah.

Biasanya satu hari tiga kali aku cek email ( pagi + petang + malam ). Kalau tak cek memang berlambak2 la inbox aku jadinya, bukan apa aku cuma takut ada personal email yang penting terlepas pandang, kan susah jadinya.

Hope ada yang sudi membantu.

Anyway thanks!

Selamat bersahur semua..


8 263 Contengan Jalanan:

urzain hussain said...

sorryy..
igat awk post blog baru..
upenye tanya cane nk tukar..

xdapat nak tolong..
sorry..(^_@)

kaizen said...

rasenyer xleh nk tukar emel tuh

*baik buat emel baru tok urusan personal...

Aima Syamimi said...

rasanya boleh...xpon edit setiap group dan edit notification dalam akaun fb supaya dia xemailkan pada inbox kite...

An Najwa said...

aima : yeke?akk try jap ye...thanks!

kaizen : tu la ingat nk wt gak, nga pk nama2 yg sesuai nie..thankz..

urzain : its ok la...anyway thanks..

AngGau said...

facebook blh...blog x pasti plak...

An Najwa said...

anggau : facebook da dpt tukar da..blog nga try tuka...hmmmm

Are-Tulk said...

pndai buat..
pndai2 la cri pnyelesaian....
hehehe..
;p
peace yoo!!!
;p

An Najwa said...

are-tulk : nga usaha crk jln penyelesaian la ni..meh tlg...haha