Thankz 4 being my followers

Sunday, July 3, 2011

Dalam aku tak sedar


Dalam aku tak sedar

 ramai yang menantikan kehadiran aku

dalam aku tak sedar

ramai yang merindui aku

dalam aku tak sedar

ramai yang tersenyum & menangis melayan kerenah aku

it is the FACT!

mungkin selama ni aku fikir kawan2 lama dah tak hiraukan diri aku sebab masing2 sibuk menggapai kejayaan tersendiri..

tapi hakikat sebenarnya

mereka sentiasa mengingati aku!

malam ini baru aku sedar tentang kenyataan itu

thankz kawan2x!

korang la kawan terbaik yang aku ada!

tak kira la di mana korang berada :

kawan di SEK. MEN. KEB. BANDAR MAS KOTA TINGGI..

kawan di OPIS LADANG SIANG

kawan di FAMILY MART KOTA & TESCO KULAI

kawan di UiTM SEGAMAT

kawan di UiTM KBM MELAKA

kawan2 di MUKABUKU& BLOG

n kawan2 di seluruh dunia

SAYANG korang SEMUA!

i'll appreciate it!





AN : Berkawan biar beribu, bercinta biar satu...tidak perlu kita jadikan seorang sahabat itu sebagai musuh kerana kita tidak akan temui sinar kebahagiaan dalam persahabatan....jalinkanlah hubungan persahabatan dengan keikhlasan maka kita akan menemui betapa berharga serta bernilainya sesebuah ikatan persahabatan itu...


0 263 Contengan Jalanan: