Thankz 4 being my followers

Friday, July 29, 2011

Cerita Pasal Bola


Assalamualaikum pembuka bicara..

hye kamu2x...ok post kali ni aku nak cerita pasal bola...

sebentar tadi telah berlangsungnya perlawanan bola sepak antara skuad Malaysia dengan Singapura dalam pusingan Kelayakkan Piala Dunia 2014..

pape pun aku ucapkan TAHNIAH kepada skuad Malaysia kerana telah berjuang ber'MATI2'an utk menumpaskan Singapura..

tetapi apakan daya rezeki tak menyebelahi skuad Malaysia..

aku ni nak kata perminat bola boleh la jugak tapi tak de r peminat nombor 1 sangat..hehe

tapi ape yang pasti aku takkan lepaskan peluang untuk tengok bola..

kalau tengok kat kedai mamak lagi besh woooooo boleh sorak ramai2..

tapi korang tau tak, dengan tengok bola ni ia boleh menyebabkan kita dapat SAKIT JANTUNG. HATI, LIMPA & PARU2X..

sebab'y kita dok sibuk KRITIK pemain Malaysia yang tendang bola tak betul dan juga aksi PELAKON yang HEBAT2X belaka.....pelakon ni boleh menang AWARD weh!!

tapi pape pun aku memang enjoy kalau layan bola..

bertambah2x enjoy kalau tengok dengan Cik Mizat kite ni...pengkritik tetap skuad bola sepak....hahahaha

Mizat aku rindu nak tengok bola gn ko kat KEDAI KUNING......hmmmmm...

berbalik kepada topik kita, menang ke kalah ke aku tetap sokong skuad Malaysia...

hope lepas ni korang main dengan lebih serius lagi jangan jadi pak pacak je kat padang tu..

pape pun fahmi, safee, n hadi memang the best r!!

kepada yang kritik2x Malaysia kalah, cukup2x lah tu, berhentilah meng'kritik' skuad Malaysia...daripada korang dok kritik dyorang apa kata korang ganti tempat dyorang main bola untuk negara, agak2 korang boleh main lebih bagus dari dyorang x?

jawapan tu ada kat tangan anda sendiri...






GO MALAYSIA!!!  GO MALAYSIA!!!!!  GO MALAYSIA!!!!!!!  (semangat sungguh!hehe)

ermmm...aku rasa kalau aku ada anak nanti aku nak train dia jadi pemain bola sepak r...agak2 kesampaian tak hajat aku tu nanti?hahaha

k adios!

salam..


AN : agak2x ada x pemain bola sepak Malaysia baca blog aku ni?tengkiu2x....ahhhh usah kau perasan Najwa!!haha


12 263 Contengan Jalanan:

mizat said...

haha..wa...ak pon rndu la nk tgk bola dgn ko..bapak ak kalo tgk bola dgn ak..mmg dy tension la..hahah...btw..m'sia cm ilang rentak r xde syafiq rahim..huhu..sume arap pd safee, kunalan n amirul hadi..then arap keeper tgkap gol..tp xde sape defend..hangin tol ak..igt sng ke nk tgkap bola..yg laen dok nk nyanyi lagu negaraku..terpacak je..huhu..pape pon...m'sia maen ok la..cume..xde rzeki..huhu

An Najwa said...

haaaaa itu dia cik mizat kita dah wt ulasan pasal bola....

terbaik la weh!! hehe

mizat said...

haha..2 la..ak leh jd pengulas sukan bola sepak taw..haaha

An Najwa said...

boleh aje weh..dh ad bakat 2...hehe

mizat said...

hahaha..my favourite player...safee,fahmi & amirul hadi...ak nk jd referee..t dpt tgk dowg dkt2..hahah...sape wat body touch kt dowg....ak bg kt merah trus...hahaha

An Najwa said...

same r kite....ak pn suka 3 3 mamat tu...

weh over nampak,, kalo ko jd refree abeh la pasni xde yg nk lwn gn msia...konpem dyorg tension men gn msia...haha

mizat said...

hahaha...kalo xbrani lwn..wat la provokasi..gerenti dowg lwn punye..nk lwn ak kt tgh padang..kalo nk kad merah..lwn la..hahaha

An Najwa said...

asik nak kasik kat merah je elak at last tggl sorg je pemain kt pdg 2....lingkup2...hahaha

An Najwa said...

asik nak kasik kat merah je elak at last tggl sorg je pemain kt pdg 2....lingkup2...hahaha

mizat said...

haha.da ak nk ksi m'sia mnang..cm2 je la cre dy..xpon..bg sepakan penalti je..hehehehe

An Najwa said...

men kotor ea ko...haha

Nur Amizat said...

haha..bila lg kn..hehehe