Thankz 4 being my followers

Thursday, June 9, 2011

Specially to Mizat Ismail


Hello gurl...

diz special post im dedicate to you

Mizat Ismail

chill la dear...sabar k!

hmmm....kadang2 kita tak duga

lelaki yang betul2 kita sayang pergi tinggalkan kita macam tu saje...

mybe die tak sedar lagi apa erti ke'SETIA'an

4 years?quite long time r... (if im not mistaken)

walaupun aku baru kenal ko x sampai setahun

tapi aku kenal hati budi ko macam mane...

walaupun ko dikategorikan sebagai 'cun'

tapi sepanjang aku keluar dengan ko

ko tak pernah layan mana2 laki yg tackle ko

tak kira la laki tu hensem ke tak ke n yang seangkatan dengannya...

sebabnya ko SETIA...

aku pun tak faham SIFAT LELAKI sebenarnya...

bila perempuan BETUL2 SETIA

dyorang TAK percaya kat kita...

sibuk cari point yang kita ni curang kat dia..

tapi bila perempuan pasang ramai2 tau pulak dyorang cakap

PEREMPUAN SEKARANG TAK BOLEH DIPERCAYAI??

WTH la weh...(sori lepas geram)

ape maksud  SETIA di mata lelaki r??

dyorang sedar tak yang TAK SEMUA PEREMPUAN pilih lelaki sebab

RUPA
PANGKAT
HARTA 
KEDUDUKAN??

cukuplah seorang laki tu ada

IMAN dan KERJA yang boleh jamin masa depan serta ada MATLAMAT dalam kehidupan ni...

sebab tiga benda ni boleh jadikan diaorang BERJAYA DALAM KEHIDUPAN masing2...

pape pun aku harap ko sabar banyak2...

percayalah Tuhan tu Maha Adil

Insya-Allah satu hari nanti kita akan jumpa LELAKI yang terbaik untuk kita..

Amin...


life's must go on...

juz focus on ur study k...

c u..


(AN: entry lepas geram)

0 263 Contengan Jalanan: