Thankz 4 being my followers

Saturday, May 14, 2011

A 6 - 4


Assalamualaikum pembuka bicara..

kerah punya kerah punya kerah otak aku ni

tetiba datang idea nak cherita pasal A 6-4

wow! pebenda 2??


itulah no bilik aku sepanjang aku kat Kolej Tun Mutahir, UiTM KBM...

tapi hanya untuk satu sem sahaja...

uwaaaaaa....sodeh pasni xdapat satu uma lg gn korang2 sume...

ermmmmm.......satu uma ada 10 orang...ramai wehhh...

memula agak terkejut + takut gk bila dapat tau 1 uma 10 orang

yela aku mana biasa dok ramai2 ni

masa kat segamat 1 bilik hanya 2 orang sahaja

tetiba kena duduk 10 orang, makna'y ada 10 kepala n 10 macam ragam...perghhhh dedo2...

then, start la sesi perkenalan kami2 ni

after meeting kteorang jadi rapat

baru aku tw duduk ramai2 lagi best

sebab kite belajar cara hormat orang n tolak ansur antara satu sama lain...

ape yang best, kiteorang selalu share makanan

sorang beli then makan reramai satu uma

selain tu kiteorang banyak wat aktiviti bersama macam

baca yassin setiap khamis malam jumaat


makan pizza reramai


study sesame



celebrate besday budak uma


jogging reramai


melawat budak uma sakit


makan kat lua dengan budak satu rumah

share2 cerita + gosipzzz + mtk nasihat

amat seronok la...

tapi dalam sume aktiviti ni ad yang tak dapat join sebab kesibukkan sebagai students tak dapat di elakkan...

our members are :

kak wan (ibu)
kak mira
kak biha (b)
kak dayang (dani)
najwa (aku)
tiqah (baby)
mira (adeq)
mira (cheq)
huda
ros


k now it's show time

5

4

3

2

1

# meja study aku #


# jogging time #



# chicken choppp time!!! #




# gelagat kami2 #





 






# air pancut berirama #







# Melaka di waktu malam #



hmmm itulah gelagat kami....

mungkin lepas ni tak dapat kumpul sesama lagi

sebab nex sem semua duduk uma sewa....

sodeh2...

pape pun kenangan ni akan terpahat di dalam hati....

kpd kak wan, adeq n tiqa hope impian korang nak future study kat overseas akan tercapai....amin...

n hope all of u (including me) will success in ur lifez...

thankz korang semua..

A 6 - 4 ALWAYS IN MY HEART!!!

k c ya daaaaaaaaa..................


3 263 Contengan Jalanan:

fAr0T said...

fuyooo cam best jek....

An Najwa said...

yupz....memang best pn....nk join same x?hehe

fAr0T said...

hehe insyaallah klu ade rezeki....=P