Thankz 4 being my followers

Sunday, April 10, 2011

.S.A.P.


Hye kawan2...

yeah kali ni aku nak cherita pasal SAP

wow?! pebenda tu?!

SAP ni adalah singkatan bagi

SUKAN ANTARA PROGRAM

yang dijalankan di KBM...

macam2 sukan yang dipertandingkan

antaranya adalah

bola jaring, bola tampar, bola sepak, badminton, bowling n segala bola yang ada lah

dan semestinya aku akan melarikan diri bagi setiap pertandingan yang ada....hahaha

ape yang aku rasa menarik bagi SAP kali ni adalah pertandingan cheerleader...

yupz semestinya best gila la weh

enjoy tengokkan dyorang menari...

tapi ape yang penting MEBA 1st place bagi cheerleader kali ni...

cayalah MEBA..

nak tengok tak video cheerleader dari MEBA?

sila klik sini

pemacam best x? kalau tengok live lagi best...hehe

untuk SAP ni aku just join perbarisan je..

takpe la janji masuk...=)

malam tadi ada acara penutup kat Stadium Hang Tuah Melaka...

meriah lah....

program macam ni barulah dapat kenal dengan senior...

pape pun ape yang wt kiteorang hepi sakan


MEBA JUARA KESELURUHAN SAP!!!!


WE ARE  THE CHAMPIONS!!!


CAYALAH MEBA!!!

x sia2 aku bersorak sakan....haha

ni dia TROPHY kami....




k c yaaaaa.....daaaaaaaa....


MEBA = Members of Bachelors Accountancy Club

2 263 Contengan Jalanan:

ank en. sidik n pn. sidah=) said...

hahah...kak wa...chayok la!!!
kat segamat pesida menag...kat sane pon acctng meng gak...huhu...
accounting the best la...=)

An Najwa said...

fwahhh yeke....parsida dh aktif ea skrg??bgos la kalo cm2...gud luck...