Thankz 4 being my followers

Monday, April 18, 2011

Kak Ejun Tunang lah!!!


Assalamualaikum pembuka bicara

hye all, kabare? waras x? opsz ter'speaking jawa laks! haha

nk tw x sekarang aku kat mane??

ehem! kat mane lagi kalau bukan atas bumi bawah langit! haha

opsz! ter'melalut' lak... haha

sekarang aku berada di RUMAH!!!

yeah finally!! setelah berbulan lamanya tak balik uma, akhirnya dapat jugak aku menjejakkan kaki ke rumahku syugaku...

sonok la....

k2 tujuan post aku kali ni sebab nak cerita detik2 pertunangan kakakku...

hurmmm....benda ni la yang kiteorang tunggu2kan selama ni...

aku dapat tau kak ejun nak tunang malam sabtu

n pertunangan tu nak dijalankan pada pagi ahad

gile terkujat aku diwat'y....hehe

semuanya last minutes...

nasib baik aku tergerak hati nak balik umah

kalau tak aku tak dapat nak sambut sesama

bukan tak nak bagitau awal cuma kesibukan masa mengatasi segalanya...

kak ejun ikat setahun....so bile2 masa je leh langsung...hmmmm best'y...hehe

aku smpai uma kul 1.30 pg then terus tolong wat hantaran sampai kul 5 pagi...

cara tak??fast n furious kn?? haha

k now its show time....

5

4

3

2

1

Drp pihak perempuan.....(kami lerrrr)







Drp pihak lelaki













TAHNIAH KAK EJUN & ABG LONG...

Hope hubungan ni berkekalan hingga ke akhir hayat...

amin...


AN : to all sori pasni xleh nk update blog sampai abes exam...wish me luck k....daaaaaa

0 263 Contengan Jalanan: