Thankz 4 being my followers

Friday, April 8, 2011

Cara nak buang 'word verification'


Assalamualaikum pembuka bicara...

entry ini ditujukan khas untuk adik2, abang2, kakak2 n kawan2ku sekalian..

meh sini aku nak ajar something...

hurmmm....sebelum tu...

korang biasa tak jelajah ke blog orang then korang tinggalkan komen??

bukan kat shoutbox ye tapi kat entry tuan empunya blog...

pastu after korang komen korang kena masukkan 'word verification'

macam kat bawah ni.....



korang kene isi dulu pastu baru leh send kn?

aku suka jelajah blog korang then tinggalkan komen 

tapi bende ni membuatkan aku rasa nak 'bako' je laptop 2....hahahha

dah lah kena tunggu loading yang sememangnya lemau gila

aku rasa siput jalan lagi laju dari die punya loading

pekata korang buang kod yang ada 2

wat nyemak je...hahaha

meh sini aku ajar cara'y...

memula korang pergi kat bahagian DASHBOARD

then p kat SETTINGS

pilih COMMENTS

pastu korang nampak benda ni


   
This will require people leaving comments on your blog to complete a word verification step, which will help reduce comment spam. Learn more
Blog authors will not see word verification for comments.


korang choose NO

and save settings

settle sudah...

pasni senang r tok aku tinggalkan komen kat blog korang

thankz ea cz memudahkan kerja aku....hahahahaha

pape pun hope tips ni berguna untuk korang2 semua....

k c ya.....adiossss....



0 263 Contengan Jalanan: