Thankz 4 being my followers

Friday, April 8, 2011

Aku TAK Faham!!


Aku tak faham!!

kenapa perkara yang kecil boleh jadi besar??

Aku tak faham!

aku cuba buat baik, aku cuba tegur

tapi apa balasan yang aku dapat?

hanyalah pandangan 'tidak puas hati'

besar sangat ke salah aku?!

susah ke untuk hadirkan sekuntum senyuman?

mahal sangat ke sekuntum senyuman tu?

sekuntum senyuman cukup membuatkan aku lega..

Aku tak faham!

kenapa aku boleh pujuk hati aku untuk berbaik lagi

sedangkan orang lain tak berusaha untuk berbaik

Aku tak faham!

kenapa aku mudah tersentuh sepanjang minggu ni

sedangkan sebelum ni aku tak pernah nak amek hati setiap perlakuan orang terhadap aku

Aku tak faham!

kenapa aku boleh bersabar lagi..

Aku tak faham apa yang berlaku sekarang ni!

ENOUGH!

ENOUGH!!

ENOUGH!!!!


AN : U make my HEART HURT!!!

0 263 Contengan Jalanan: