Thankz 4 being my followers

Saturday, March 12, 2011

Perubahan


Penting ke satu perubahan itu?

kalau perubahan ke arah kebaikan aku rasa memang penting

tapi perubahan ke arah keburukan? janganlah sampai macam tu sekali...

tapi tak semua orang suka akan satu perubahan

macam aku...aku memang tak suka dengan perubahan

kalau yang kenal aku mesti tau gaya aku macam mana

dari zaman dulu kala sampai la sekarang ni

asal keluar mesti pakai tshrt gn jeans je

naik bosan tengokkan 

aku pun bosan gak sebenarnya

tapi aku lebih selesa macam tu

dapat mengelakkan daripada 'fitnah' dunia..

semua tu depends on diri masing2...

kalau kes pekerjaan lak

kita tak suka untuk bekerja di tempat yang baru

tapi kalau diberi peluang pekerjaan yang lebih cerah

so terpaksa pergi walaupun tak rela..semua tu untuk kebaikan kita..

kalau di tempat belajar pun sama

kalau boleh dari awal masuk hingga grad  kita nak belajar kat tempat yang sama

sebabnya kita dah selesa dengan rules and regulations yang telah ditetapkan di tempat lama..

tapi pape pun....

perubahan tu amat penting kepada seseorang

sebabnya bila zaman makin maju takkan kita masih berada ditakuk lama

tak elok la macam tu..


so kepada semua bersedialah untuk menghadapi perubahan di dalam diri anda

begitu juga dengan 'aku'.....=)



AN : Allah takkan mengubah nasib seseorang selagi seseorang itu tidak mengubah nasib mereka sendiri..


0 263 Contengan Jalanan: