Thankz 4 being my followers

Thursday, March 24, 2011

PAYASUM


Assalamualaikum pembuka bicara..

yeahhh....kali ni aku nak cherita pasal program seterusnya yang aku follow...

hari Ahad lepas (20/03/2011) ak joint program ke PAYASUM

ouchhhh....apekah itu??

PAYASUM adalah Lembaga Pengurusan Anak2 Yatim dan Miskin Melaka...

program kali ni dianjurkan oleh Kelab Rakan Intelek

bertemakan '' Jejak Syurga Anakanda 2 "

seramai 60 orang terlibat untuk program kali ni..

dan yang penting, baru aku nampak kewujudan insan2 bergelar lelaki 'yang join' program kali ni..heeeeee

kat sane kiteorang dibahagikan kepada 3 kumpulan

1 kumpulan conduct latihan dalam kumpulan (LDK)

1 kumpulan conduct gotong-royong

n 1 kumpulan lagi conduct sukan

aku kene conduct LDK

agak seronok ye di situ...

dapat kenal dengan adik2 yang kurang bernasib baik..

diaorang datang dari pelbagai latar belakang..

ada yang family orang susah, adik beradik 12 orang., n yang stay kat PAYASUM 4 beradik..

hmm...sebak bila tengokkan keadaan diaorang...

nak tau lebih lanjut pasal PAYASUM?? 

jom pakat ramai2 tekan sini...






dr kiri fera, adik ieyka, adik syuhada, adik alut, adik huda, adik e-cha, aima, aku, adik farah..


main tepung n semestinya aku org 1 st yg larikn diri...hehe


adik2ku..


k itu je untuk kali ni...

daaaaa....


0 263 Contengan Jalanan: