Thankz 4 being my followers

Saturday, February 19, 2011

Specially for you Nurul Ain


Hye all, bertemu kita kembali di hari yang baru dengan cara yang baru serta  mood yang baru...

apa khabar anda semua?

hope sihat2 lah hendaknya

fuyoooohhh dah macam DJ radio lak....hahahhahahahaha

k2 back to da reality

hmmmm......diz special post i'm dedicated to my bestfriends

NURUL AIN BINTI YUSOF

(aku nak start bermadah nih....tolong jangan muntah k....hehehe)

AINNN...

saat terkenangkan kau

aku teringat zaman persekolahan kita

yupz! sungguh indah ketika itu

kita ketawa serta menangis bersama

kalau boleh aku mahu kembali ke saat itu

sayangnya masa tak boleh diputar kembali

tapi kini

kita telah berjauhan

membawa hala tuju hidup masing2

hanya SMS menjadi perhubung antara kita

mungkin kau 'terasa' saat aku bertanyakan perkembangan kau

tapi cuma satu yang aku nak kau tahu

aku nak kita sama2 berjaya dalam kehidupan

kau ada potensi untuk berjaya

sebab kau dah lalui macam2 pengalaman serta macam2 dugaan

aku tak setabah kau

tapi aku dapat rasa apa yang kau rasa sekarang

saat rakan2 menyambung pelajaran

kau terpaksa duduk rumah demi insan bergelar adik

rezeki Tuhan nak bagi,  kita tak tahu bila

cepat atau lambat

tapi yang penting kita usaha...

kau pertimbangkanlah cadangan aku tadi

apa2 pun aku harap, hasrat kau akan termakbul

sabar k...

thankz for being my friendz...

miss u so much la dear...


ain ak 'curik' pic ko dlm fb...sowi ek....hehe


AN : 'Tuhan tidak akan mengubah nasib seseorang selagi seseorang itu tidak mengubah nasib mereka sendiri'



0 263 Contengan Jalanan: