Thankz 4 being my followers

Wednesday, February 2, 2011

Outing wif ajeera ajeejan


Yo3x.....siapekah gerangan tuan empunya badan tu??

opssszzzz k2 jangan pikir lain

die adalah sahabat terbaik yang muncul dalam hidup aku

and dia seorang perempuan ye

ajeera ajeejan tu name glamour kat fb je

name betul die azeera n ak panggil die azie 

skrg ak nak cite kisah yang berlaku di saat kiteorang kuar bersame

ceritanya bermula begini

di suatu malam yang hening selepas menunaikan solat maghrib

henponku berdering, ringgggggggggggg....

itu menunjukkan ada khidmat pesanan ringkas telah masuk ke henponku

adui skema la ayat kamu ni najwa.....heeeeeeeeeee

azie : "najwa jadi tak nak kua?"

aku : "kalau ko on ak pn on je"

azie : "jap, ak pujuk bpk ak"

aku : "orait"

azie : "najwa, siap2 sat lg ak sampai"

so dengan sepantas kilat aku terus bersiap

then azie sampai

azie : "weh nak p mane ni?ak bukan berani sangat nak bawak kereta ni"

aku : "ala lex r, cool je beb, ak kan ade"

kalau korang nak tau, azie ni baru je dpt lesen kereta, n baru 1st time bwk kete sendiri tanpa sokongan drp mak bpk kat sebelah die....huhuhiiii

then kiteorang decided nak makan kat air tawar 5

sampai air tawar 5 kiteorang parking kat tepi jalan, tp disebabkan takut kereta kene langgar orang so kiteorang batalkan niat nak makan kat situ, last2 decided nak p bandar penawar

ak bg sokongan penuh utk die, yela die yang bawak kete, aku ni duduk kat sebelah die je....haha

b4 p makan kiteorang decided tok singgah "PASARAYA SAKAN"

nak shopping la konon....

hurmmmm.....mase nak parking

dengan selumbernye azie masuk parking

dengan tak amek side dulu

muke konfiden gile, xsedo mase tu kete die dah bergesel dengan kereta sebelah

ak dah tergamam tengokkan....

then ak kuar kete....

adui abes kete orang

aku : "azie kete ko bergesel gn kete sebelah, cepat r blah"
(jahat gak aku ni.....hahaha)

azie : "eh najwa ak nak buat cmne ni??aku takut"

aku : "rilex2 ko pusingakn stereng then ko undur, buat slumber je"

azie : "tak boleh weh aku takut, aku nak nagis ni"

adus bdk ni nak wat cmne ni

then, dengan muke slumbernye panggil orang yang lalu kat situ mintak tolong

kete kiteorang jadi perhatian kot

semua orang yang ade kat situ tengok kiteorang, segan gile wooo.....

then aku stay tepi dok gelak sakan je

tetibe je tuan punye kereta boleh ade kat situ

kebetulan lak, aduyai....

azie : "abang nak kene ganti berapa ni?jangan jadi kes polis ea"

aku gelak je tengokkan

then abang tu kate "takpe"

tapi die tayangkan muke bengang die r

nasib baik abang tu BAIK HATI

mybe die tengok kiteorang ni pempuan, so kasi lepas la

kalau lelaki, konpem xde can nak lepas...

TQ ABANG KERETA, jangan bengang2 ye, kami ni perempuan....

hahahahahahaha....

selamat duit kami kalau tak habis kene ganti....hehe

then, kiteorang belah dari situ dengan muka tak bersalah

ilang mood nak shopping, mane taknye pilih barang sambil gelak2

kiteorang terus kuar p cari makan

pape pun memang enjoy gile la malam tadi

gelak sakan kiteorang

dah la jarang2 jumpe tapi sekali jumpe macam tak nak balik lak

macam2 cerita yang kuar....

hmmmm....itulah dia cerita tentang kami.....


najwa & azie


AN : Hidup ni akan terasa indah bila ada kawan disamping kita, so jadi orang jangan suka menyendiri, carilah kawan selagi boleh, tapi biarlah kawan yang boleh membimbing kita ke arah kebaikan bukan kawan yang membawa kita kepada keburukan....


0 263 Contengan Jalanan: