Thankz 4 being my followers

Tuesday, February 15, 2011

JPM



Salam all, k aryni aku nak cherita pasal JPM!!!!

Opsssszzzzz!!! pebenda 2?? adakah itu singkatan bagi

'Jabatan Pencegahan Maksiat'

Oh no my dear friend!!

JPM is stand for 'Jawatankuasa Pengerak Mahasiswa'

JPM adalah salah satu kelab yang ada kat KBM ni

bukan kelab malam ye kawan2

tapi ni kelab untuk pelajar

masa first aku tengok flyers pasal kelab ni

aku tertarik untuk join 

then, aku follow AGM JPM...

memang agak menarik....

masa hari ahad yang lepas (13/02/2011)

kelab ni ada wat program BERKAYAK kat tasik ayer keroh melaka

aku, efa, farah gn aima join sekali

seriously best gile!!

tapi tak banyak pic yang kiteorang snap, rugi kottt....

b4 aktiviti berkayak kiteorang diselitkan dengan sesi 'pengisian'

ada sesi perkenalan antara ahli kelab

tapi seperti biasa tiada penglibatan daripada kaum adam

kesemuanya adalah kaum hawa.....hmmmm

dan juga sedikit ceramah dari salah seorang sahabat

ceramah yang santai tapi terkesan dalam hati

then, dalam pukul 11 kiteorang start berkayak

bayaran hanyalah RM3.00 n boleh main sampai puas

tapi dalam pukul 12 kiteorang dah berhenti sebab kepenatan n cuaca makin panas

after rehat2 kiteorang decided untuk try 'wall climbing' lak

aku memang suka benda2 yang adventure ni

akhirnya lepas gak hajat aku nak try 'wall climbing'

bayaran hanyalah RM3.00

n boleh main sampai puas

first2 aku gn farah try

banyak kali gak naik tapi xberjaya naik sampai atas

then, aima n kecik join sekali....


pemacam?? tinggi tak??


tu pic farah, dah macam catwomen lak....hehe


seronok kot!!

dalam pukul 1.00 kiteorang balik

xpuas wehh...nak naik lagi rasanya...

xpe2 nex time aku datang lagi...tunggguuuuu....

tp sayangnya takde 'flying fox' r...

excited kot nak try flying fox lak...yg ada hanyalah utk budak2 sahaja

ada sesiapa yang tau mana tempat yang ada sediakan perkhidmatan 'flying fox' tak??

kalau ada tolong roger2 kat aku eh......k tq...

dikesempatan ni nak ucapkan terima kasih

kepada MT JPM

kerana sediakan program riadah utk kiteorang...

nex time leh wt lagi....

b4 dat kepada kawan2 yang nak try segala permainan ni

boleh pergi ke tasik ayer keroh, melaka

kawasan die memang cun gile

aman dan tenteram

ada aktiviti berkayak, boating, berbasikal, wall climbing n flying fox utk budak2 yang berat xlebih dari 40kg....huuuuuu

sesuai dijadikan tempat beriadah untuk family

n ia juga terletak di belakang ZOO MELAKA!!

k daaaaaa......


kami, kami dan kami...


AN : Hasilnya satu badan sakit2 n sampai aryni tak ilang2 tapi yang penting kita enjoy!! Rugi rasanya kalau time belajar kita tak rasa pengalaman macam ni....kpd kawan2 sila aktifkan diri anda dalam kelab2 yang disediakan oleh pihak 'u'....ia untuk kepentingan diri anda jgkk....



0 263 Contengan Jalanan: