Thankz 4 being my followers

Friday, February 4, 2011

Banjir lagi!!


Hye all, bertemu kita kembali

hurmmm.....kali ni ak nak cerita pasal banjir lagi

tapi bukan di segamat, kali ni di kota tinggi lak

bandar kelahiran aku...

banjir kali ni tak lah seteruk masa tahun 2006

tapi still ramai yang tanggung kerugian...

k sekarang kita tengok pic banjir kat kota lak...

w
a
c
h
a
a
a
.
.
.












hmmm....itu sahaja laporan sekitar banjir yang berlaku pada hari isnin dan selasa yang lalu

dan dengar2 banjir kat kota pun dah kembali surut

alhamdulillah...

k r tu je yang aku nak share aryni

daaaaaa....



0 263 Contengan Jalanan: