Thankz 4 being my followers

Saturday, January 22, 2011

Salam perkenalan...


Assalamualaikum pembuka bicara

bertemu kita kembali di minggu yang ke3 bulan januari 2011 ni

diharap semua sihat2 hendaknya

cewah!! ayat macam nak tulis surat cinta je kan

ermmmm.....sekarang ada lagi ke yang tulis surat cinta? mungkin ada kot....hehe

k2 tutup cerita n sekarang kita buka cerita baru

firstly ak nak ucapkan thankz to all my followers n blog walking

cz sudi singgah ke blog ni

salam ukuwah dan salam perkenalan untuk semua..............

ermmm....kali ni aku nak cerita.perkembangan terbaru aku

alhamdulillah kehidupan kat melaka ni semakin okeh

boleh dapat sesuaikan diri walaupun kadang2 agak tension bersesak2 naik lif untuk pergi ke kelas

untuk budak akaun macam aku ni dia dah tetapkan kelas kitaorang hanya di tingkat 13 dan 14 sahaja

perghhh bayangkanlah kalau kiteorang datang lambat n lif penuh student beratur sampai ke jalan

terpaksalah kami menggunakan khidmat tangga untuk ke kelas

kalau guna tangga pun baru tingkat 8 masing2 dah semput

ape lagi nak naik habiskan sampai tingkat 14

bayangkanlah hari2 naik tangga boleh kurus aku diwatnye....yes2x! haha...

keadaan di kelas semua okeh cuma sejuk gila la
dah macam duduk kat iceberg je

boleh beku time aku kat kelas

kawan2 kat sini...alhamdulillah semuanya okeh...

semua saling amek berat n tolong menolong antara satu sama lain

kredit untuk aku cz aku dapat kawan yang xberapa suka nak hangout

kalau keluar pun juz cari benda2 yang penting n keluar makan je

alhamdulillah...

kalau bab makanan harian, cas kat sini murah rrrrrr

sekali makan kene cas RM3.00 sahaja

syok weh....sav budget aku...

cumaaaaaa......

yang tak berapa bestnye

ramai sangat insan2 bergelar lelaki....hmmmm

nak jalan ke sana sini pun kene berkumpulan

bahaya kalau jalan sengsorang........................emmmmmmmmmmm.....

ha itulah serba sedikit cerita aku di KBM Melaka nu...

k jumpe lagi

daaaaaaa.............


AN : Aku tak tau kenapa kat sini aku jadi pendiam gila....susah betul nak keluarkan suara....yang aku tau gelak je......help me!!!



2 263 Contengan Jalanan:

ank en. sidik n pn. sidah=) said...

lpas nie kak wa akan jdi kurus....
wah...
xleh jadi e....huhuuuh....

An Najwa said...

wow!!!hahahahaha