Thankz 4 being my followers

Wednesday, November 3, 2010

Kehilangan...


N : Najwa
S : Shahril


Tepat pukul 10.30 malam

kedengaran lagu Sempurnakanku dendangan 6xith Sense dari npon aku

"SHAHRIL calling"

(erkk.....pehal lak mamat ni tetibe call ak ni)

N : hello assalamualaikum, yo pehal??hehe

S : w'salam......Najwa ko wtpe?

N : aku nga study.......weh jap2 line xclear (sambil jalan kuar bilik, carik port baik punye....hehe)

N : ha sambung lik, ko pekabo??

S : aku sihat2 je...

N : ow...emmmm....

S : Najwa, aku nak gtw something ni

N : yupz ape die??

S : mak aku baru meninggal....

N : haaaaa ape die??xbape dgr la, line xok...

S : mak aku baru ninggal la...

N : (terkedu jap)......Inalillah......

N : bile dia ninggal??ko katne ni??

S : baru je ni...aku kat uma, nak p hospital amek arwah....

N : weh ko ok xni??

S : aku ok2 je...

N : shahril sabar eh??ak pun penah rase ape yang ko rase sekarang ni...

S : ok...eh k la aku nak gerak ni...

N : hmmm....ok....assalamualaikum

S : waalaikumsalam.."

2la perbualan di antara ak gn mmbe ak...

sama2 kita sedekahkan fatihah untuk arwah...

semoga rohnya dicucuri rahmat serta ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman...amin...

Al-Fatihah...

(maaf xsempat nak tanya nama mak dia)

Selingan : tetiba rindu kat umi...semoga roh umi ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman...amin...

Hargailah mereka (ibu bapa) selagi mereka ada di dunia ni....



0 263 Contengan Jalanan: